Tabouleh.

Endast en arbetsdag innan semester. R har arbetat sin sista dag idag. Imorgon klockan 17 blir jag hämtad på jobbet och då är det semester i härliga tre veckor nästan! Det ska jag nog fira med ett glas vin eller två, tjohoo!

Nu håller jag på med middagen medan mina två favoritpersoner in the whole wide world leker inne på Evys rum.
Jag har precis svängt ihop lite tabouleh som står i kylen och vilar en stund. Till det steker jag kryddig korv, mums!

Efter maten ska vi ner i källaren och leta upp resväskan, blev inte riktigt av igår. Jag ska börja packa lite smått, Evys kläder, krämer och sånt tjafs. Sen mys för hela slanten!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: cattis

Oh vad avundsjuk jag blir!!

Hoppas att ni får det helt underbart vännen, njut lite åt mig oxå... o ät god mat, drinkar o sola åt mig me! :)

Ta hand om er alla o krama lillis från mig!

<3

2011-11-21 @ 23:23:09

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback