Happy b-day to me.

Igår var det min tur att bli ett år äldre. En tjej på jobbet blev chockad över att jag "bara" fyllde 23, hon trodde minst jag fyllde 25. Nee hujeda mig, sakta i backarna.
Jag hade bytt pass igår då min chef blivit sjukskriven, så jag fick ta hennes pass 6-15 istället för mitt eget 15-22.05. Lycklig tjej kan ni ju förstå? Men jag känner i kropp & knopp att jag gått upp tidigt varje dag denna veckan, förutom idag då. I måndags & igår ringde klockan 4.30.. Blääää så tidigt det är!



Så istället för att jobba sent fick jag äta middag med min fina familj, öppna paket, äta pannkakstårta och mysa. Lovely!

Jag fick en ny minipc av R och hans föräldrar. Min gick sönder för längesedan men det har inte blivit läge för någon ny men nu när jag sitter här i soffan och bloggar minns jag hur skönt det är. Nu blir det serier för hela slanten igen, brukade alltid ligga och kolla på serier i sängen med min förra. Awesome!

Ikväll väntas det hit lite fina flickor för ännu lite mer firande och imorgon kommer min familj och Rs familj hit och ska äta middag.

Nu är det nog dags för mig att börja fixa med maten och mig själv skulle jag tro.

Bara tre arbetsdagar kvar innan Thailand nu by the way :)

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback