Todos.

Imorgon har jag en agenda. En agenda som jag måste följa till punkt och pricka.
Jag vill så gärna slöa på min enda lediga dag men jag måste verkligen ta tag i några todos.
På agendan hittar ni följande:

- Dammsuga
- Rensa Evelyns garderob
- Sortera leksaker
- Rensa min garderob
- Se till att bli av med allt utrensat
- Skriva matlista
- Gå till BVC med Evelyn
- Handla mat

Evelyns & mina garderober är katastrofala. Det väller över kläder här och var och ingenting ligger där det ska. Det är storrensning deluxe på gång imorgon. Jag ska inte hålla på och mesa nu och ta bort allting som jag inte använder och inte har gjort på länge. Nu får det vara nog!
En massa jäkla leksaker har vi överallt också, såklart. Time to clear up the mess!

Enligt alla bvc-program ska man bli kallad till en kontroll vid 2 års ålder men det har inte vi blivit och tösen blir ju 2 ½ år ganska snart. Så imorgon fann jag att det var drop in så vi pyser dit och får besöket avklarat. Jag är väldigt nyfiken på att se hur lång hon blivit och vad hon väger. Sist vi var där på 18 månaders kontrollen var hon 81,5 cm lång och vägde 10 kg. Det känns väl som att hon har vuxit hur mycket som helst sen dess, ska bli kul och se faktiskt.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback