Summertime.

Tjohoo!

Hela familjen ligger utslagna i soffan framför BP - Hammarby. Varför i hela helvete då? Ja alltså utslagna i soffan är väl en sak, vi är trötta. Men en viss någon har visst tagit över fjärrkontrollen, inte okej. Den tar jag allt tillbaka snart.

Det här har verkligen varit en jobbhelg som heter duga för mig och det har varit riktigt kul från början till slut. Hur ofta kan man säga så? Inte allt för ofta enligt mina erfarenheter. Tog på mig extratimmar igår också så det blev 11-22 både lördag & söndag. Det blir bra med pengar i juni tror jag minsann. idag började jag 07.45 och skulle sluta 16.45 men en tjej i info hade blivit magsjuk så jag stannade till 18.30 istället innan jag äntligen fick gå hem. Fick för mig att jag skulle täcka upp i kassan fram till 20 också men någon måtta får det vara kom jag fram till efter lite eftertanke. Vill ju hinna träffa Evelyn också!

Idag på rasten slet jag av mig till linne och satte mig ute i solen med min matlåda och glassade. Fy fabian så skönt! Det bli samma visa imorgon också (förutsatt att vädret håller i sig men det gör det nog) och jag funderar starkt på att ta med mig shorts också som jag kan svida om till, det blev sjukt varmt i solen och alldeles vindstilla också.



På onsdag är jag ledig och då ska jag sola sola sola sola. Gud nåde den som förstör det för mig! Buuuuuuuuu!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback