Pepp på jobb.

Goood evning.

Var inte alls på humör för jobb igårkväll och imorse men när jag väl var på jobbet och både personal och kunder var på glatt humör och dagen rullade på finfint utan kaos och shit så vände det helt. En riktigt bra dag I might say.

Tog på mig två extratimmar som ju faktiskt blir 4 betalda timmar imorgonkväll. Skulle egentligen ha jobbat 11-20 men det blir 11-22 istället. Pengar tackar jag inte nej till så när jag såg att passet fanns norpade jag det direkt. När jag väl är på jobbet kan jag lika gärna se till att jobba extra ordentligt.
Fick även frågan idag från chefen om jag skulle vara intresserad av att ta jourpasset på mina jobbfredagar och det tackade jag ja till. Hon hade diskuterat vem som ska ta över passet när en kollega går på mammaledighet med butikschefen och då kom dem och tänka på lilla mig. Då har man butiksjouren mellan 19-22. Ingen stor skillnad på att sluta 20 och 22 så varför inte, roligt att lära sig lite nya saker även om jag fortfarande lär mig en massa nytt nästan dagligen.
Jag skulle då få börja 14 och köra till 22 men jag sa att jag gärna håller mig till min originaltid och börjar 12 precis som vanligt. Annars kommer jag ändå bara sitta hemma och uggla och vänta på att börja jobba i stort sett, extra timmar är välkommna. Så nu ska jag gå dubbelt med en kille under två veckor på fredagarna varannan vecka. Puh, då gäller det att kunna alla jäkla grejer sen. Men det blir roligt det!


På torsdag ska jag på centrumfest med jobbet. Det ska bli himla roligt faktiskt. Alla går omkring på jobbet och är väldigt taggade inför händelsen, ung som gammal. Det blir trerätters med kalas på Scandic i Sollentuna. Tjohoo så kul! Nästan hela personalstyrkan kommer vara halvdana dagen efter, det kan jag nästan garantera. Haha.


Man blir hjärntvättad av denna låten på jobbet som ljuder från varenda tvapparat på hela bygget. Tur att den är så stans bra då ;) Glad som tusan blir man av den tycker jag. Har gått och nynnat och hoppsat med den i hjärnan hela dagen.

Kom kom till Ica nu!

Nej ni, godnatt. Imorgon blire jobb och jag är jäkligt pepp på det. Woop woop. No kiddin!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback