Hola everyone. Vi är fortfarande utan dato...

100media_imag171 (MMS)

Hola everyone. Vi är fortfarande utan dator och det är inte alls någon höjdare kan jag tala om men what to do. Vi fick tillbaka den igår då han hade fått den att fungera men när vi provade här hemma fick vi inte igång den ordentligt så den får ta en sväng till på datorakuten tror jag nog. Buuuu! Helgen är över och förbi, rullat på snabbt och smärtfritt i vanlig ordning. Lovely! Ny vecka imorgon och jag ska upp tidigt som vanligt på måndagar. Dags att sussa nu med andra ord. Jag invigde min jumpsuit i lördags, vad tycks? Hiss eller diss? :) Jag tror jag älskar den!


Kommentarer
Postat av: sanna

Haha Tycker allt det vart en hiss! =D De ser supersköna ut också!! Men är det inte jobbigt att ha när man ska kissa?? =) Pusss

Postat av: Lillebror

Jag säger hiss för jag gillar att åka hiss. Dock så gillar jag min Onepiece mer.

2011-05-23 @ 10:53:49

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback