Blåsjäklar.

Trouble in paradise.
Evelyn spottade ut det mesta av middagen igår. Hon åt köttbullar med potatis och ketchup som hon vanligtvis älskar. Hon klagade och sa "ajaj" och när vi satte oss i soffan efter maten sa hon "ont munnen ont tungan" så jag fick kika in i munnen och hon hade blåsor på tungan och en massa knotter.
Maten hon fick hos sin mormor idag efter förskolan spottade hon också ut, förutom någon tugga. Nästan två yoghurtförpackningar fick hon i sig men sen var det stopp. På förskolan hade hon inte heller ätit mer än några tuggor.

Nu är det vällingtime här hemma men en viss liten fröken vill inte ha för hon har ont i tungan som hon säger. Vilket skit alltså! Vad kommer dessa jäkla blåsor & knotter ifrån? FY!

Hon är inte alls sig själv och efter denna eftermiddagen hemma hos mina föräldrar känner jag mig lite halvt slut med en gnällspik i hällarna. Det var likadant igårkväll här hemma, gnäll och gråt. Svårt och sova hade hon också så hon vaknade till en gång på kvällen och fick komma upp i soffan och mysa en stund innan hon ville springa till sängen igen. Sen vaknade hon under natten och ville sova hos mamma & pappa. Det fick hon såklart men vi vill ha våran tös tillbaka, stackarn. Det kan inte vara lätt att ha ont i munnen och inte kunna äta ordentligt.

Nu ser jag någon som minsann äter lite yoghurt i soffan med sin papi. Vi får vara glada att hon får i sig något, även om det råkar vara just yoghurt i mängder :)

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Kim

Men hur funkar det om man vill ha typ ett konto-kort? Kan man ha det på ICA? Finns det något bonus-system? Jag äs inte så insatt :S Hehe


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback