Lily Lolo.

I onsdags beställde jag hem en massa smink från Lily Lolo. Igår fick jag meddelande om att dem skickat iväg min order och jag längtar. Mitt riktiga smink är nämligen slut och jag hatar att använda substitut. Det finns ingenting som slår mineralsmink. Jag har användt Id, Lily Lolo och Wet N wild och jag kommer då aldrig sluta göra det. Id´s och Lily Lolos gillar jag bäst men LL har ett mer fördelaktigt pris och det är ju att föredra. Jag beställde sminket från England denna gången och jisses så mycket billigare än att beställa här i Sverige trots frakt. Jag hoppas innerligt att sminket kommer i början på nästa vecka för det är ingen höjdare att gå omkring och se ut som hej kom och hjälp mig. Haha! Allt annat smink lixom "rinner" av mitt ansikte på få timmar. Suck!

I-landsproblem.




Matlådelagning och frukost står på schemat!


/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback