Det blidde lite gaaalet.

Chillveckan är igång och jag har lite tid till bloggen igen. I måndags möttes ett gäng från jobbet upp på Theodoras vid Fridhemsplan. Satt och snackade skit innan vi mötte upp några fler från jobbet, som slutade sent, och spelade sån där lasergame på Cybertown. Jag & flera andra hade aldrig spelat tidigare och fyfan vad roligt det var. Skitnervös till en början var jag och sprang omkring och blev livrädd när någon dök upp. Hahaha men guuuud så roligt. Det måste jag absolut göra igen. Och igen! 

När vi spelat klart gick vi tillbaka till Theodoras och satt oss för lite snack & dricka. Jag & Helene som också bor i Väsby hade bestämt oss för att ta tåget hem vid 11-tiden men när klockan närmade sig elva hade vi så trevligt att vi sköt upp det hela till att ta sista tåget hem istället. Vi tog inte det sista tåget hem heller för vi "fick" minsann inte åka hem när de andra skulle fortsätta så vi stannade helt enkelt kvar. Det var förbannat trevligt så vad gjorde det att jag började 07.45 dagen efter, så ofta händer det inte att jag är ute och slirar på en vardag, eller slirar alls för den delen. När Theodoras stängde tog vi oss till Medis och hängde på nå ställe tills dem också stängde och det var dags att bege sig hemåt.
Jag är glad i mina nya fina kollegor!

    

    







Klockan 04 var jag hemma och när klockan ringde 06 var jag mer än trött men så fort jag kom till jobbet piggnade jag till. Kände mig egentligen inte speciellt sliten under dagens lopp, lite trött bara men det brukar jag vara på tisdagar efter jobbhelgen. Däremot somnade jag i soffan strax innan jag & Evelyn skulle åka och hämta Pappa R efter 19 och sen somnade jag innan BB var slut på kvällen. FY!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: cattis

Oh va kul att du har lite härliga workisar, cybertown e skitkul!! :D

Sov gott min fina vän! :)

2011-03-30 @ 23:25:57

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback