Kuckeliku!

Tjenixen folket.

Idag har varit en hård dag som startade med försovning. R väckte mig 06.40 och jag går hemifrån 07 för att komma i tid till jobbet. Det var bara att snabbduscha, borsta gaddarna, klä på sig och sticka iväg med andra ord. Hojade ner till stationen med två smörgåsar i handen, lyckades bita mig i läppen.. Två gånger dessutom, bummer!
Men i tid kom jag.. Såklart! Har faktiskt inte lyckats försova mig så illa att jag kommit för sent till jobbet en enda gång, nu under lite mer än 5 månader. Bra Sandra!
Dagen på jobbet fortsatte att gå lite åt pipsvängen sådär med för lite personal och för mycket kunder. Så när dagen äntligen var slut var jag himla nöjd över att få gå hem. Ännu en dag närmare semestern!

Efter jobbet tutade jag och hämtade hem Evelyn från förskolan och sen stack vi iväg och köpte ett nytt objektiv till min kamera som jag spanat in. Lyckades tillomed pruta ner det 300 spänn så jag gick därifrån väldigt nöjd och glad. Knäppt lite bilder med det nya objektivet under kvällen men inte alls mycket. Det ska nog bli riktigt bra det här även om det krävs lite mer av fotografen med detta objektiv, jag ska allt lära mig i sinom tid.

Lite provbilder.









Imorgon ringer mitt alarm 04:45 så min plan är att krypa till kojs redan nu. Upp med tuppen it is!
Men jag får gå hem vid tretiden så det kunde varit way worse. Lovely!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback