Bjudna på dop.

 Igår var vi bjudna på dop. Det var Rs bästa kompis som skulle döpa sin dotter Joline.











Det blev inte många kort igår då jag helt enkelt glömde bort det. Vi blev bjudna på god fika innan vi sen åkte hemåt igen. Det började småregna lite på promenaden till bilen och vi bestämde oss för att stanna en sväng och handla till middagen. När vi skulle gå ut igen hade himlen bokstavligen öppnat sig och det vräkte ner. Vi skulle springa max 50 meter till våran bil, Evelyn skrek och jag asgarvade när vi sprang plaskande till bilen. På den korta sträckan blev vi alla dyblöta, mitt hår blev dyngsurt och det fanns inte en torr fläck på mig. Helt sjukt, Evelyn blev himla upprörd. Haha.. Väl inne i bilen började det hagla som bara den men när vi kom innanför dörren så slutade regnet och solen tittade fram. Vi sov middag allihopa en sväng och när vi vaknade satte vi igång och grillade smarriga hamburgare och korv. MUMS!
Det har varit semestertider i helgen och jag är så lycklig över att det endast är 5 arbetsdagar kvar till 3 veckors ledighet. Det ska bli lovely!

En underbar helg har vi haft. Vi har sovit middag sent allihopa, ätit god mat, inte stressat, bara myst, inga bekymmer och Evelyn har varit uppe sent. En liten försmak på semestern med andra ord. Livet är härligt!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

hihi jaaa allt blir ju typ kul att fota nu!! Fotar träd, moln... colaburkar!!! Haha! Men en kurs hos cribbe tycker jag blir toppen! Skrev det till kim också och tycker vi lockar honom men lite god mat :) SOOOOOFT! =D När kan du?? Pusss


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback