In Pärnu.


Jag tror vi alla blev riktigt positivt överraskade av Pärnu. Det kändes som att vi hade kommit till någon charterort men samtidigt inte. Vi begav oss ner på stranden efter att vi checkat in på vårat hotell, ett 4 stjärnigt spahotell som var himla fint och fräscht. Rummen var kalas!
Stranden var lite spännande, väldigt bred och hysteriskt långgrund. På några av bilderna ser man hur långt ut folk är, jag orkade tex aldrig gå så långt ut att jag inte behövde huka mig ner för att doppa hela kroppen. Jag och R placerade oss nästintill strandkanten i det grunda vattnet och där njöt vi medan Evelyn sprang runt oss. WOOOW så skönt verkligen!


Utsikten från balkongen.



Denna glassen bara rann iväg.





En trött tjej som ville ha napp. Nappen blidde sandig lite titt som tätt så då fick hon skölja.





Ni ser ju att det var lite skumt på stranden. Vatten, sand, vatten, sand och så vidare.







Vårat hotell.


The two loves of my life.



Härliga känsla!



Mamma Knäpp!










Ganska nice utsikt åt alla håll.


Evelyn kikade på mumin i ena stunden.


Och slocknade i den andra.



















I staden.


Påminde lite om Sigtuna här och var tycker jag.










Pappa Knäpp!




Vi åt middag.


Det var låååånga köer till alla restauranger.


Evelyn blev trött och chillade lite i vagnen.







Hur mycket folk som helst som rörde sig längs strandpromenaden.










The hotelroom.




Hotellet.


Mot Tallin igen.

Efter beachen tog vi en dricka innan vi gick till hotellet för siesta och lite sol på ballen. Löööövely!
Sedan blev det promenix till stan och en bit mat, vi stannade till längs med strandpromenaden och tog lite efterrätt innan vi gick hem.
På morgonen blidde det hotellfrukost och vi bestämde oss för att åka mot Tallin ganska snart då det tog längre tid än vad vi trodde att pka den sträckan med diverse kisspauser och liknande. Det hade varit perfekt med en till dag på stranden men det får bli nästa gång kanske.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback