Summerlovin.

I onsdags ville Evelyn åka och hälsa på Robin (min lillebror) så hon fick ringa själv och fråga om vi fick komma dit och det fick vi. Så lilla damen fick i sig lite middag och sedan stack vi dit. Evelyn spelade "sopboll" med Robin och jag blev bjuden på pastasallad som Robin ordnat när mina föräldrar kom hem. Sen kastades det boll, lyssnades på musik och hade det härligt tills vi skulle hämta R på jobbet vid 20. Världens finaste väder var det juu!












Vi har firat med tacodinner hos oss, längesedan jag åt tacos sist. Precis lika gott som alltid. Nu är planen att skära upp vattenmelon, honungsmelon och fixa jordgubbarna och sen mysa ned mig i soffan med det och lite glass. Livet är gött!

/ Sandr0o

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback