Jobbjobb.

G´DAY MATES!

Så har jobbet dragit igång igen efter tre veckors härlig semester. Jag började 06.45 i måndags och 07.45 igår och jag har varit förbannat trött i två kvällar nu. Inte så konstigt förstås då jag inte gått upp innan åtminstonde 08 under semestern men vanligtvis sovit till 09.
Det kom en ångest smygandes under sista semesterveckan och på söndagen var den maxad, som alltid efter ledighet. Men med faktan på bordet känns det helt okej att jobba igen, även om jag naturligtvis hellre hade legat på beachen.

Iomed att jag nu haft i stort sett 3 veckors obetald semester har jag tagit på mig lite extratimmar i helgen. Jag kommer jobba arslet av mig för att uttrycka det milt. På lördag kör jag 06.45-22.05 och på söndag 10-22. Cash is king även om jag kommer vara helt slut som människa på måndag morgon när jag börjar 06.45. På tisdag får jag vila hela långa dagen om jag så vill!

Det är på tiden att jag jobbar extra nu inför resan till Thailand i vinter och allt annat kul man vill köpa och göra. Word!

/ Sandr0o 


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback