En massa fix.

Bilderna från Örebro hade jag tänkt skulle komma upp under dagen men som ni vet blir det aldrig som man tänkt sig. Så det får helt enkelt dyka upp lite Örebrobilder i dagarna här istället.

Idag har vi varit på IKEA och köpt lite smått & gott till hemmet. Lite tjafs till vardagsrummet som genomgår en liten förändring, kommer bli satans snyggt när det väl är klart. Sen förvaring till Evelyns rum som varit katastrofalt, nu känns det väldans mycket bättre när vi har någonstans att göra av alla miljontals leksaker. Ordning och reda tycker vi om!

Nu på kvällskvisten har jag satt igång mitt hemliga projekt här hemma vilket betyder att jag i detta ögonblick är alldeles slut, svettig och trött. Ni får veta vad jag pysslar med när det är helt färdigt, jag hoppas & tror att det blir bra det här.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback