2års kalas again. [Bildregn]

Igår hade vi som sagt 2års kalas här hemma igen för den numera stora tjejen. Det var vänner som var här och firade. Vi bjöd på två olika sorters cheesecake, en med hallon & vit choklad och en kladdkakecheesecake. Båda blev som tur var jättegoda även om kladdkakecheesecaken blev lite sisådär till utseendet men huvudsaken är ju att det smakar bra. Jag kommer garanterat göra den igen så då ska den bli fin också minsann!


Leka leka.




Vanessa - The Goldfish.


Det gäller att ha tungan rätt i munnen.


Fina Cattis!


Evelyn plockade med memoriet hon fick i present.


Standardminen.


Snygg hatt.


Självklart måste vi leka med samma leksaker.. samtidigt :) typiskt barn!


Ni kanske förstår vad jag menar? The goldfishlook :)


Tyra var också med på kalas.


Någon har ätit cheesecake med ansiktet lite sådär.


I prinsessutstyrsel och conversedojor, båda presenter.

Jag skulle kunna somna ståendes känner jag men ska försöka hålla ut en stund till innan det får bli natta. Vill ju hinna umgås lite med R också. Ska sätta mig och glo på tv och smaska i mig en liten cheesecakebit som blev över från igår. MUMS!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback