Tvätttttttaaaaa.

Vi har tvättat för fullt här hela morgonen. Pappa R har åkt till jobbet men jag fortsätter tvätta bort alla nedspydda kläder och lakan. Allt annat med för den delen. Ingen smutstvätt får finnas kvar när jag är klar. Jag har plockat ordning och börjat vika in tvätten i skåpen. Ingen tid att lata här inte.
Nu sover iallafall lillis, hon somnade på soffan så jag bar in henne till sängen så hon kan sova ordentligt och ta igen sig utan att bli störd. Nyponsoppan är kvar i magen änsålänge, hurra!

Jag ska steka pannkakor till lunch idag med hallonsylt och grädde. Så himla sugen, mums!

Jag tänker faktiskt vara lite lat idag och lägga mig och glo på tvn i soffan en stund innan jag fortsätter med plocket.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback