Sickhouse? Kanske?

Jag blir hemma från jobbet imorgon och Evelyn blir hemma från förskolan. Idag när Evelyn & Roberto åt middag så spydde tydligen Evelyn en kort stund efter maten och när jag kom hem och hon drack sin kvällsvälling så kom det upp mer. Vid 22 tiden vaknar lilltjejen och vi hör hur hon spyr och vilken jättespya sen. Så nu är den nya madrassen inspydd och klar, buuuuu. Det är förbannat jobbigt när det går igenom och in i madrasshelvetet. Nu har jag lagt den plastade frotten och flera dubbelvikta lakan under henne så vi är garderade ifall det kommer mer under natten.

Hon fortsatte småspy lite till och från när vi har suttit i soffan men nu har vi lagt henne igen så får vi se hur det går under natten. Jag hoppas innerligt att det är något hon ätit som hon reagerat på och inte magsjuka. Snälla snälla ingen magsjuka tack. Det återstår att se, ingen feber iaf vilket hon ju alltid får så fort hon blir sjuk annars.


Nu ska jag krypa till kojs. Det gäller att ta vara på sömnen för man vet aldrig hur natten ter sig efter det här.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

=( Stackars liten!! Stor kram till henne! Ocher som får torka upp allt. Ja plastad frotte is the shit! =D


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback