Måndag it is.

Vardagen är tillbaka efter den lediga helgen.
Jag hade det väldigt roligt i lördags. Jag åkte hem till Hanna där vi fixade iordning oss och lagade mat tillsammans - risotto med fläskfile & smarrig sallad med jordens godaste dressing. Så himla gott!
Sen kom Hannas kompis Sara och hängde med oss innan vi stack vidare. Först hamnade vi på söder på Bonden där vi mötte upp några men vi var inte där allt för länge innan vi åkte vidare. Laroy blev nästa stopp och sist men inte minst var vi på Solidaritet. Vi kom väl hem strax efter 05 på morgonen eller något liknande. Trött jaaaadå!

Igår var jag seg som få och vi mös hela dagen, om man bortser från att R både tvättade och städade. Min lilla hemmafru, haha.
På kvällen beställde vi onlinepizza och kikade på film. Vi kollade på "Låt den rätte komma in" och jag tycker den var bra om än väldigt skum.
Det har blivit mycket filmer i veckan, vi som nästan aldrig brukar kolla på film - Changeling, Revolutionairy Road och Låt den rätte komma in. Jag kan rekomendera alla tre men Changeling och Revolutionairy Road var riktigt jäkla bra. Ikväll blir det någon film som R köpt idag, Alive.

Idag har jag äntligen pratat med Ica om hur jag ska jobba första veckan så det känns bra, Bara 4 arbetspass kvar nu och imorgon jobbar jag 10-19. Nedräkningen är i full gång kan jag be att få tala om.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback