Födelsedagen - DONE!

Nu är födelsedagen för prinsessan över. Hon sover sött i sin säng sen ett bra tag tillbaka. Vi har haft en bra dag med mysigt kalas på eftermiddag/kvällen. Vi bjöd på två olika tårtor och två sorters cupcakes, mina chokladmuffins med vit & mörkchoklad i med nougatfrosting blev väldigt uppskattade. Svingoa var dem!
Evelyn har fått en massa fina presenter och gick och slumrade i en av dem. Den allra finaste pyjamasen, jag vill ha en precis likadan själv. Det vore något det!

Jag tänket krypa till kojs nu för imorgon är det back to reality efter en dags ledigt. 9-16 kör jag imorgon så det ska bli skönt att få hämta lillhjärtat på förskolan.

Jag har såklart lite bilder att visa från dagen men det får bli imorgon efter jobbet för nu kallar sängen. Tröttmössa jag!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback