Duploo.

Dagen har varit seg så seg men när klockan äntligen blev 18 fick jag stämpla ut och skyndade mig hem till familjen. Vi åt god middag och mös innan Evelyn skulle sova. Imorgon vid 17 tar jag helg och det ska bli såååå skönt. Efter jobbet imorgon kommer flickorna hit och kikar på Lets Dance och äter middag, mysigt. På lördag ska jag bege mig in mot stora staden och hem till Hanna. Även Frida kommer vara där och vi ska käka & kalasa innan vi sen drar ut någonstans. Gud så roligt vi ska ha det, det ser jag fram emot.


Evelyn bygger med sitt älskade Duplo.

Nu ska jag hämta mitt täcke och gosa ner mig i soffan för jag och R tänkte spendera kvällen med att kika på film. Den där Changeling som vi såg häromdagen var riktigt jäkla bra så nu hoppas jag på något minst lika bra.

När jag tar helg imorgon har jag bara 5 sketna arbetspass kvar på Donken. Woopidoo!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback