Dags att fira.

När jag fick beskedet att jag fått nytt jobb bestämde jag mig för att fira lite smått när jag väl slutat.
Jag har nämligen haft naglar lite till och från förut när jag inte jobbat då eftersom det inte är tillåtet. Men nu mina kära vänner. Nu kan jag äntligen få ha naglar igen så jag bestämde mig för att jag skulle fira genom att fixa naglarna och igår fick det bli gjort. Nu slipper mina korvfingrar se riktigt lika korviga ut. Lagom långa naglar också för jag måste ju kunna jobba såklart. Det återstår att se idag hur det går men det är nog nemas problemas.


Min förlovningsring snodde all fokus men det gör ingenting för den är fin den med. Snabbfotat!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

va fint! =) Kom och gör naglarna här hos mig! =D 300 spänn!! =D very cheap! så kan vi dricka te också! haha

Postat av: sanna

haha nu lät de kanske som att jag skulle göra dem åt dej, så är självklart inte fallet!! haha

2011-01-20 @ 16:12:51
URL: http://sanini.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback