Våran helg.

Dåligt med bloggande under helgen. Såklart!
Vi bestämde oss tillslut för att se Sanctum på bio och det var ett bra val. Dock kändes det lite överflödigt med 3d-effekten i just denna filmen men bra var den. Jävligt jobbig att titta på from time to time men så ska det ju vara när det är spännande. Innan bion åt vi mongolisk buffe (nam nam) i timmar, eller åtminstonde i över två timmar. Haha!


Vi hoppade i sängen det första vi gjorde.




Tuddeluuuu.


Det är nästan omöjligt att se normal ut på bild - lika bra att göra fula miner medvetet.


Jag invigde mina chinos med hög midja. Kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker om dem, jag älskar dem på andra men har lite svårt för dem på mig själv. Kanske vänjer jag mig!


Normal som sagt.


Såhär glad blir man av att kunna strosa omkring på stan i lugn och ro hur länge man vill. Pepp! 

    
Rummet.

Det bästa med badrummet förutom det stora badkaret var att man kunde sitta och glo på tv medan man badade. Wuuhuu!

Vi gick på stan i några timmar innan vi tog tåget hemåt för att hämta upp lilla bus hos sin farmor och farfar där hon spenderat hela helgen. Det var bara Evelyn som fick nya kläder även om jag själv var himla sugen. Hittade inget alls som jag fastnade för men lilla fröken fick två par byxor, en hoodie med volangkant och en tshirt med en rosett i jeanstyg runt halsen. Det mesta från Zara, det gäller att passa på när man är i stora staden. Deras barnkläder är to die for as always.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

åååååååååh va myyyyyysiiigt för er!!! =D


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback