Trodde du ja.

Tuddels.

Min pappa släppte av oss här hemma för inte allt för längesedan. Fixade Evelyn inför läggdags och så satt vi på pottan en stund och läste bok innan det var dags att sova. Inget kiss inte men det är ändå väldiga framsteg från damen som gallskrek av att sitta på pottan förut. Det ska nog gå det här med, en dag i taget!

Ställde mig och lagade matlåda till imorgon direkt men nu är det chillmode som gäller. Lite bloggsurfning, lite tv innan det är det dags att däcka på kudden.

Idag när min pappa & Evelyn hämtade mig på jobbet så var det en arbetskamrat till mig som frågade om det var min dotter och jag svarade ja och i nästa mening frågade hon "är det din pojkvän också?" HAHAHA, hon blev paff när jag sa att det var min pappa för hon tyckte han såg så ung ut. Det händer lite titt som tätt det där.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback