Surprise surprise.


Min alla hjärtans dag överraskning till pappan i huset blev en hotellövernattning som jag fifflat och planerat ihop utan hans vetskap. På lördag checkar vi in på ett hotell i stan för en natt. Spanar på stan, går ut och äter middag, och kikar på bio och innan vi på söndagsmorgonen styr hem för att hämta lilla bus äter vi en riktig brakfrukost. Gud så härligt det ska bli!
Jag tror det var senast i somras som jag och pappa R var barnfria och kunde göra något tillsammans. Det var på tiden med andra ord. Jag tror karln blev glad han och det var nog inte riktigt vad han hade väntat sig.
Jag är duktig på surprises jag måste jag säga.


Hur mycket frukt som helst.


Vit choklad & mjölkchoklad. Yummie!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback