Sunday.

Jag är trött trött trött. Efter en helg med full jäkla fart på jobbet och arbetsdagar som sträckt sig från 11-20 är jag lagom mör i kropp & knopp. Jag skulle mer än gärna vara ledig imorgon men det är två dagar kvar tills jag får njuta av ledigheten. Imorgon börjar chillveckan iallafall och det ser jag fram emot även om jag måste gå upp väldigt tidigt imorgon efter att nyss ha kommit hem ungefär.

Imorgon är det alla hjärtans dag också. Mysigt! Jag har såklart ordnat något till karln i familjen imorgon men det avslöjar jag inte förns han fått ta del av det. Det blir i vilket fall hur bra som helst. Jag är en snäll flickvän/sambo när jag vill :) haha.

Imorgon blir det alla hjärtans dag-mys med en god middag.
På tisdag hoppas vi få komma hem till Rs närmaste kompis och kika på deras nyfödda lilla dotter, Joline. Snussa bebis, guuuuud så mysigt.
På onsdag ska finaste Sanna fixa till mitt burr. Som jag längtat!

Lite att se fram emot i början av veckan är aldrig fel.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback