Snökaos.

Det här helt sinnessjukt. Fy i helvete vad det snöar och har gjort sedan gårdagen. R skulle åka och träna imorse men det var en bil som hade fastnat mitt på parkeringen så han kunde inte komma iväg så han sket i att ens försöka. Min pappa fastnade här igår när han lämnade oss så jag fick putta. Dem har inte plogat något alls hos oss. Det blir intressant att se om R kommer iväg med bilen alls. Han ska åka och lämna Evelyn hos sin farmor alldeles strax där hon ska vara under dagen tills jag slutar vid 17.

I princip alla busstrafik i hela länet är inställd och pendeltågen är en sisådär 40 minuter försenade. Galet! Jag behöver med andra ord se till att åka till jobbet i god tid.

Dags att sätta fart nu plognissar, det här går inte. Lite eld i baken vore något, dem har ju tillomed varnat för det här vädret så helt off guard kan dem ju inte vara tagna.

Nu får det vara nog med vinter.
Jag. Vill. Inte. Gå. Ut.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback