Helvete.

Heeeelt sjukt. Det kom en granne och pratade med oss när hon såg att vi skrapade bilen. Hon hade fastnat mitt på parkeringen och efter henne stod det en till bil som fastnat men den hade dem kunnat putta lite åt sidan. Ungefär där gav vi upp och insåg att vi inte kommer kunna komma ut, eller om vi kommer ut men då kommer vi fastna på lilla vägen ut här ändå. Då står vi bättre på våran plats än mitt i vägen.

R är påväg och går med Evelyn till hans föräldrar, vilket ju lär tar en sisådär hundra år iomed att det är oplogade vägar och han kör vagn. Det är en bit att gå i vanliga fall och nu lär det verkligen ta tid. Han börjar jobbet om 50 minuter men det lär han knappast hinna i tid till men vad gör man? Det är bara att gilla läget men fy så surt att de inte plogar. Det är omöjligt att komma fram!

Jag börjar inte förns tolv men ska göra mig klar nu och börja röra mig så att jag kommer i tid.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback