Fullt öööööössssssss.

Imorgon är det dan före doppare dan vilket såklart innebär fullt ös medvetslös när man jobbar i en livsmedelsbutik. Även fast jag hade världens skitkväll på jobbet igår så kan det nog bli kul att jobba imorgon så länge det inte blir en massa sjukskrivningar och folk som gnäller och har sig. Vi har gjort upp en plan för att dessa personer kommer bli inlåsta i frysen för imorgon är det glada miner som gäller och så ska vi hjälpas åt at all times. Jag kollade precis och vi är 51 stycken som jobbar under morgondagens timmar, det måste ju bara gå bra. Punkt på det! Jag jobbar 10-20 imorgon och sen ska jag hem och fixa julmat och slå in julklappar, jipppiii. Det blir nog en sen kväll för mig.

Sent har det blivit idag med som ni märker. Jag & Cattis har bakat massor med smarrigt julgodis och så kom Kimmi förbi på lite mys. Nu måste jag nog nanna kudden illa kvickt, lite sömn inför morgondagen kan nog vara till min fördel.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback