Myspys.

Herrejisses vad tiden springer fram. Helgen ligger hur nära som helst och vi är lediga allihopa. Då har vi varit tillbaka på jobbet i två veckor. Tiden går hysteriskt fort! Vi som längtar så till Thailand, snart är vi redan där i slutet på november så som tiden flyger.

Efter middagen kopplade R äntligen in Evelinisens dvd som vi köpte häromdagen. Nu kan hon ligga i sin egen säng och kika på film. Vi provkikade på Timmy Lamm i sängen tillsammans, hon berättade flera gånger att hon tyckte det var myspys.





Nu är det time for den sista Harry Potter filmen som släppts på dvd. Dagen innan vi åkte till Estland såg vi den första. Jag har tidigare varit helt emot de där jäkla filmerna sedan de kom då jag fullkomligt älskade böckerna och blev väldigt besviken på den Harry Potta man såg på reklamerna. Så jag totaldissade dem!
Tills för sisådär två veckor sedan när vi fick nå infall att vi ville se alla. Så vi började och förra veckan köpte vi hem alla filmerna. Ikväll är det Dödsrelikerna Del 1 och R tjatar varje dag om att han vill gå och se tvåan på bio nu nu nu. Han kunde inte hålla sig häromkvällen när jag var på vinkväll och kollade på den sista utan mig, sikken stil. Nu får han allt se den en gång till.

I ugnen står det en lchf ostkaka som ska bli min frukost imorgon och lite gottis till kvällen med hallon & vispad grädde framför Harry Pottan. Mums!


Imorgon har jag tusan sovmorgon känns det som, börjar inte förns 07.45 vilket betyder att jag kan gå upp vid den tiden jag gick till tåget imorse. Sköööönt!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback