Våfflor i solen.

Vilken härlig dag. Äntligen är det fint väder när jag är ledig, som annars bara fått se grått & tråkigt. Yeeeesss!
Jag & Evelyn har varit en snabb sväng till centrum, hämtat ett paket och handlat lite snabbt. Vi tog cykeln dit och jisses så skönt att hoppa upp på cykeln och sticka iväg, utan att frysa det minsta lilla. När vi skulle cykla hem igen ville Evelyn inte ens ha jackan på, "fliijacka på bara" sa hon. Så fleecejacka fick det bli.

Väl hemma igen fick jag för mig att göra våfflor till lunch och avnjuta den på balkongen. Fy vad våren är härlig. Där har vi suttit och ätit och pratat massor. Evelyn pratar utav bara tusan ska ni veta.


"Eveli älka tofflo"
Haha det är inte lätt med alla dessa ord man ska lära sig som liten.












Evelyn har nyss lagt sig för sin nap. Jag ska parkera mig på balkongen och öppna paketet jag hämtade idag, förväntansfull som få. Sen blir det kanske en bok i solen innan det är dags att göra sig kalasklar. För ikväll väntas det kalas hos Sanna som fyller 24 år idag. Hipp hipp hurrraaaaaaaaaa!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback