En dag hos mormor & morfar.


I måndags jobbade som sagt både jag & R så Evelyn fick ta en heldag hemma hos mormor & morfar. Ingen var nog nöjdare än lilla prinsessan. Lekparken , bada i lilla poolen, gå till Bögs Gård och kika på djuren och ha picknick med grillad korv.

Jag passade på att sno lite bilder från min pappas kamera när jag var där och solade en sväng. För sola har jag faktiskt gjort idag trots att det inte varit allt för varmt, ligger man i lä så.


Evelyn & dockan gungar.




Lunch i solen.


Evelyns favorit - pilatesbollen. Man kan hoppa på den, springa rakt in i den så man studsar tillbaka och en hel massa varianter.


Bögs gård.


Titta på hästen med morfar.


Hoppla pålle!


Picknick.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback