Snabb update.

Tuddeluu på er!
Jag jobbar & sliter och har väl egentligen inte så mycket tid för annat. Denna dagen tror jag kan klassas som den längsta i världshistorien, så segt. Trodde ta mig fan aldrig att jag skulle få gå hem men klockan slog 19.30 tillslut och jag fick hoppa in i bilen och styra hemåt. Brothers & Sisters följt av BB i soffan och nu är vi här. Dags att sussa lite. Imorgon har jag blivit av med mitt dagspass då det är röd dag och jobbar istället 10.30-19.30. Suck, pust & stön känns det lite just nu MEN jag ska inte klaga. Jag jobbar nämligen bara tre dagar denna veckan -  måndag, tisdag & torsdag. Hur sweet? Galet!
Jag ska njuta för fulla muggar och jag önskar mig fint väder till helgen för då är planen solning och massa mys. Snälla väderguden!

Evelyn har vaknat på sena kvällen/natten och ropat kissnödig och har då gått på pottan och kissat. Duktiga flickan, det går framåt ska ni se. Inte lika mycket kiss i blöjan om morgonen.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback