Satuuuurdaaaaaaay - greeeeeey.

Hallå där.

Det skulle bli fint väder i helgen. Vart är det fina vädret? Jag hade sett fram emot solsken under ledigheten. Jag känner mig lurad. Haha. Hoppas det blir lite solsken imorgon iallafall så att vi kan ge oss ut en sväng när pappa R också är ledig. Idag har jag inte alls någon lust att ta mig utanför dörren.

Hela förmiddagen har jag varit orkeslös och legat i soffan och tittat på Pippi med mysungen. Tillslut fick jag lite fart och sorterade tvätt och plockade. Ska dra ett varv med dammsugaren när Evelyn vaknar. Hatar att känna mig orkeslös!

Ikväll ska jag hem till Sanna med gänget och mysa. Jag får åka dit När R kommit hem från jobbet för Evelyn är lite hostig till och från så jag vågar inte riktigt ta med henne dit nu när det finns en liten bebba i familjen. Jag spurtar dit så fort R kommit hem istället.

Det är Hills maraton på tv så där befinner jag mig tills Evelyn vaknar.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback