Pottjejen.


Har jag berättat om pottjejen? Hon gör numera även nummer 2 på pottan. När vi är hemma så är blöjan torr och hon använder bara pottan. Duktiga tjejen! Jag hade väntat mig att det skulle kissas lite hit och dit när vi väl började med pottan men hon har varit så duktig så. Säger till eller vanligast går och kissar alldeles själv och ropar när hon är klar och som sagt inget i blöjan. Stolt mamma! Hon använde ju trots allt pottan för första gången i fredags och sedan i lördags använder vi som sagt bara pottan (inte på natten såklart).
På förskolan använder hon pottan lite till och från tydligen. Men jag antar att det är lite svårare för henne att komma ihåg där eftersom det händer så mycket hela tiden. Det kommer med tiden, de uppmuntrar henne iaf att använda den.


Papparazzi morsan, check!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

haha det är sånna här bilder som våra små kommer skrika att vi är pinsamma som visar, om några år dock:) haha söting :)


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback