Lovely feeeeeeling.

Tuddelu i fredagen.

Helgen är väldigt välkommen, som alltid när man är ledig. Jag blev hämtad på jobbet av familjen. Vi hade nämligen turen att sluta tidigt båda två idag vilket vi inte gjort någon annan gång denna vecka så idag är vi happy. Vi har ätit banantacos till middag (hundra år sedan, yummie) och i ugnen står det en äppelpaj och gottar till sig som jag slängde ihop lite snabbt. Det kan sluta hur som när det bara slängs ihop sådär utan någon egentlig aning om vad man gör men jag hoppas på succé.

  
I brist på nya bilder så får ni se två bilder från mars förra året. Titta sikken liten pluttis ♥

Nu ska jag gosa ner mig bredvid la familia.
Jag är ledig och fri som en fågel imorgon. Den känslan tycker vi om.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback