Lekparkshäng.

När jag kom hem från jobbet i fredags var jag lycklig i hela kroppen och hade en enorm energi så jag satte igång och tvättade fönster och donade med sådant som behövdes göras. Energin tog tydligen slut för sen somnade jag på soffan 19.30 och vaknade av att R väckte mig strax före 02 och undrade om jag inte skulle lägga mig i sängen istället. Det gjorde jag och sov som en stock till 09. Helt sjukt vad länge jag sov! Tråkigt att fredagskvällen bara försvann men hey det verkade som att det behövdes lite sömn skulle jag tro.
Nu slipper jag åtminstonde störa mig på det grymt smutsiga fönstrena vi haft.

Idag har vi haft en härlig dag. Vi började med att städa här hemma innan vi gick ut i lekparken någon timme alla tre. Evelyn älskar det och jag likaså. Helt galen var hon till och från, slängde sig i sandlådan och rullade runt i sanden. Haha riktigt tokig. Lunch i solen på balkongen innan naptime för Evelyn. Jag har nyss planterat ännu lite mer blommor och njutit av solen. Jag älskar våren, det tåls att sägas om och om igen!

Jag tänkte ta en powernap innan jag ska sätta fart med kvällens middag. Idag kommer nämligen min farfar hit från Örebro med sällskap av mina föräldrar. Trevligt värre och Evelyn ser fram emot det och har pratat om det både igår och idag. Innan hon skulle sova sa hon glatt "tiiiiig komme sova föst".


Powernap it is. Bilder från dagen får ni se vid ett senare tillfället.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback