Förkylning från helvetet.

Efter halva jobbdagen igår bestämde jag mig för att vara hemma idag. Jag har åkt på en riktig dunder & brak förkylning. Fram emot slutet av arbetspasset fick jag höra av flera kunder att jag borde gå hem och sova eller "herregud vad du låter". Med en sådär lagom sexig whiskyröst kom jag hem och var mör i kropp & knopp. Jag är glad över att jag valde att vara hemma idag för nu orkar jag antagligen hålla ut hela helgen och mån-tis tills nästa ledighet.

Jag springer omkring och snyter mig var tredje sekund. Åhh vad jag hatar att vara förkyld, it´s all coming back to me now.



Vi har legat i soffan mest hela förmiddagen. Evelyn ville sova så henne har jag bäddat ner. Lite mat och så kanske en tupplur så att jag piggnar på mig ordentligt.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback