Buuuuu!

Måndag och en ny vecka är igång. Min slitvecka så buuu för det men hoppas tiden flyger fram. Det brukar den ju!

Vi kikar på BB och jag har blivit upprörd både en och två gånger. Jag skäms över att jag tittar men kan fan inte låta bli och om jag har skämts för dessa inspärrade människor ikväll. Bänkad every night!

Jag har störigt halsont som smygit sig på under kvällen. Det kittlar ända upp i näsan. Fy bubblan, låt det inte gå längre än så för sjuk har jag inte tid att bli.

Nattatime väldigt snart då det är tidig dag imorgon.

/ Sandr0o




Kommentarer
Postat av: Gabriel

Hej.. Tack för ditt tips och tack för att du hittat min pappablogg.. Du har en fin blogg och en fin familj.. Känner igen dig från att du följde Michelles blogg tidigare tror jag.. Kram..


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback