Wonderful girl.

Jag har blivit väldigt dålig på att använda min kamera nu sen jag började jobba. Lite kort har jag ju knäppt med mobilen iomed att den alltid finns till hands men jag måste nog skärpa till mig lite på den fronten. Letade iallafall igenom mobilen lite granna.


         
Evelyn vinkar hejdå till kompisarna på förskolan. Storhandling, klart man ska ha egen vagn. Iklädd regnkläder på förskolan!



Idag hittade jag min älskling såhär på förskolan. Hon var trött så in i bomben och satt i vagnen och mös.



Ungefär sådär ser det alltid ut när Evelyn knallar från bilen om man bortser från nappen. Däremot elefanten och favvofilten är alltid med. Om man kam få hjälpa till och bära? Inte då!

Evelyn åt gulaschsoppa till middag och sen har vi faktiskt inte haft mycket för oss. Vilat i soffan och glott på tv, precis vad min kropp behöver. Den är så seg, världens segaste kropp! Med en tröttmössa till dotter passade det perfekt.

Imorgon är det jobb 8-17 och sen ska jag till Sussie på födelsedagsfirande, hennes bebis i magen är beräknad till om typ två dagar så vi hoppas vi hinner fira henne innan lilltjejen bestämmer sig för att titta ut. Evelyn ska hänga med morfar en liten stund här hemma när jag åker iväg innan pappa R slutar jobbet.

Jag har somnat 21.20 två dagar i rad nu och jag känner hur gärna jag skulle vilja sova just nu så det kanske är idé att lyssna och sussa lite. Snart är det helg, en dag kvar. Wohooo!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback