Tröttheten själv.

Jag är trött. Bara 4 dagar kvar till ledighet!
Det går så långsamt på jobbet allt för ofta så man blir helt seg i kolan.
Time to sleep. Imorgon börjar både jag och pappa R 8 så det gäller att gå upp i tid så vi kommer iväg och lämnar Evelyn på förskolan on time. Stressig värre brukar det bli kan jag tala om!

Jag och pappa R har bokat in en biodejt på fredag. Finally ska vi få gå och se Inception, förra fredagen blev det ju inget då pappa R blev sjuk. Evelyn sussar hos mormor och morfar så vi kan njuta av biomörkret!

Förresten så åt vi förbannat god middag idag, ett recept jag fått av Cattis. Ingefärsbiffar med blomkålsmos och det där blomkålsmoset sen, heaven! Det var gott. Blomkål kokad mjuk i grädde, i med philadelphiaost, salt & peppar. Servera och njut!!!

Det var allt för stunden. Nu kraschar jag i sängen våran!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback