Snuskmaskin!

Första jobbdagen för veckan avklarad. Puh, jag längtar redan till helg!
Jag har spenderat kvällen framför tvn och nu har jag precis sökt en massa jobb också. Ska söka even more imorgon men jag behöver lite sömn också. Både jag och pappa R börjar 8 imorgon.

Imorgon ska min lillebror hämta upp mig när jag slutar så ska vi åka hem hit och kika på golvet i vårat kök. Det visar sig nu att vi tydligen måste riva upp golvet för att få ut diskmaskinen. Alltså behöver vi lägga nytt golv för att kunna köpa en ny diskmaskin att ersätta det gamla äckelpäcklet med. Ibland blir man bra glad men å andra sidan hatar jag golvet i köket och så är det en fet glipa på ett ställe mellan två "plankor". Vi får se vad bror min säger, om han klarar av att lägga det åt oss kanske ;) För diskmaskinen måste bort, snuskmaskinen!

Nu är det hög tid för läggdags unga dam!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback