Slut som artist!

Okej gott folk.. I feel like crap!
Jag har legat i soffan och vilat sen vi kom hem. Jag slutade 17 och pappa R slutade 18 så jag åkte hem till mina föräldrar då mamma hämtat Evelyn på förskolan. Åt middag och sen hämtade vi hem pappa R.

Igår var jag i extas. Det var nämligen säsongspremiär av Halv Åtta Hos Mig, mitt absoluta favoritprogram. Det är så bra! Jag har nyss kikat på de andra avsnittet och som att det inte vore nog så är det nu säsongspremiär av Idol. Jag älskar tv-tablån till hösten! Så nu ska jag spendera en timme i soffan framför den bästa förnedrings tvn man kan hitta och sen krypa till kojs. Så dåligt mår jag faktiskt, att jag bör sova så fort jag får chansen. Igår somnade jag innan 22! 
Imorgon jobbar jag 11.30 - 17, skönt med ett skitpass när man mår som jag gör. Egentligen så tycker jag att det kan bryta ut riktigt ordentligt, förkylningen eller vad jag nu har. För jag har "febersymtom" men ingen feber, jag skulle gärna ta den där febern och sen get over with it istället för att dra ut på det hela. Suck!


Idoooooooool!!!!
Lite brieost och vindruvor på det och livet känns genast lite bättre.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback