Evelyn var och hämtade mig på jobbet igår ...

100media_imag051 (MMS)

Evelyn var och hämtade mig på jobbet igår när jag slutade för dagen. Just nu sitter jag på jobbet och funderar på att sätta mig i ett hörn och börja gråta ungefär, the witch is back. Ge mig ett nytt jobb, vilken ångest! Jag längtar tills klockan slår 17 för då är denna dagen äntligen över, som just börjat. Suck! Sen mår jag inge bra heller, tänkte sjukskriva mig men tog mig i kragen och åkte iväg så nu sitter jag här med halsont och ont i hela kroppen. Ibland är livet bra härligt ;)


Kommentarer
Postat av: Kim

Hang in there! She's going down remember? :)

Postat av: bella

men nej, inte gå och blir sjuk nu fröken! Jag hoppas det inte va jag som smitta dig :S

2010-09-07 @ 10:40:36
URL: http://bellalargo.blogspot.com
Postat av: cattis

stackare.. jag e oxå sjuk. Dumma dumma förkylning vill inte ge med sig.

2010-09-07 @ 13:39:44
Postat av: Hanna

ha en bra dag!=)

2010-09-07 @ 13:53:50
URL: http://hannazlife.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback