Söndag- working day.

Äntligen går det att ladda upp lite bilder, dock fungerar inte alla bilder av någon anledning. Huvudsaken är att det slipper vara en helt bildfri blogg.

    
Höstpromenad igår och kika på hästarna.


Man kan leka med kryddburkarna medan mamma lagar mat.


Älskade barn!

Idag har jag jobbat, 8-18 så hela långa dagen i stort sett. Mina älsklingar har varit hemma och njutit av ledigheten och haft besök av Evelyns farmor och farfar.
Dagen på jobbet idag var katastrof lite till och från. Telefonen fungerade inte så när sista man innan lunchen skulle starta sitt arbetspass inte dök upp ringde vi och frågade. Då hade hon försökt sjukskriva sig hela morgonen men ingen hade svarat på telefonen. Jippi. Bara att gilla läget lixom men det var hårt där en stund och helt plötsligt blev klockan två och 1 av 4  knallade hemåt och rushen fortsatte. Sen blev klockan ganska snabbt 18 och även jag fick knalla hem. Det känns verkligen i huvud och kropp att man inte stått still i allt för många sekunder idag. Jag är trött helt enkelt men imorgon är vi lediga både jag och pappa R!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback