Städat och klart.

Wohooo. Ingen feber idag so far, hallelulja! Dock har jag vaknat till och från under natten då jag haft så sablans ont i halsen och det sitter kvar såklart. Jaja febern är iallafall borta och det hurrar vi för. För sjuk det har jag minsann inte tid att vara, gårdagen fick räcka!

Jag och Evelyn körde ett race med städredskapen här hemma så fort pappa R stack iväg till jobbet. Det var verkligen välbehövligt och nu kan vi slappa resten av dagen. Evelyn hjälpte till massor och städade, gick med en trasa och torkade överallt och så tog hon fram sopborsten medans jag dammsög, vet inte riktigt hur mycket renare det blev med sopborsten men hon försöker ju iallafall ;)



    
Torka bordet. Sådär står hon ofta med datorhögtalaren mot örat och diggar till musiken.


Men man får inte glömma bort att torka databordet samtidigt.. Sötnos!

         
Plötsligt medan jag höll på och städade undrade jag vart Evelyn tagit vägen och då hittar jag henne ute på balkongen där hon sitter och bläddrar i "Max Potta". Hon älskar att läsa böcker lilla damen!

Dags att passa på att få i sig lite lunch när huliganen sussar.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

va söööt hon är!!

haha skönt o läsa att någon mer har städat fast det är lördag! haha

ses imorgon gulliponken


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback