Igårkväll när R kom hem hade jag 39 grader...

100media_imag080 (MMS)

Igårkväll när R kom hem hade jag 39 graders feber. Jag hade då legat i soffan sen Evelyn lagt sig med filt och täcke och frusit ihjäl. Hela natten kallsvettades jag men när jag vaknade på morgonen var febern borta och halsontet kvar. Jag gick iväg och jobbade för halsont har man ju jobbat med miljoner gånger. Efter en timme på jobbet slog det till och jag kände hur febern kom tillbaka. I en timme stod jag framför grillarna och höll ändå på att frysa ihjäl. Tack och lov fick jag gå hem efter två timmar där. Ville bara börja böla som ett litet barn! Stannade till och köpte mat på donken då jag inte ätit något i stort sett sen elva igår förmiddag. Febern ligger nu på 39,5 så jag har slängt i mig alvedon och ätit mat i soffan framför tvn. Min kära karl är ett väldigt support när han börjar med att bli sur för att jag är sjuk och för att jag tog bilen hem från jobbet. Great man! Nu ska jag lägga min ilska åt sidan och försöka sova lite.


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback