Höööööööst.

Evelyn vaknade inte förns närmare elvasnåret "imorse" så hon sov ut ordentligt lilltösen. Vi mumsade i oss lite frukost, tog en snabb sväng med dammsugarn (ingen idé att städa ordentligt när det ändå ser ut som helvete då golvet inte är klart ännu) och sen gav vi oss ut på en härlig promenix i det fina höstvädret. Vi gick runt och så stannade vi till och kikade på hästarna vid Stora Väsby. Först var det spännande med hästarna men när en häst råkade komma lite för nära för lilla damens tycke då minsann blev det tjurigt, haha.

Tänkte visa er lite kort från promenaden eftersom det varit lite dåligt med bilder på bloggen nu mitt i sjuktugan MEN självklart vill inte blogg.se som jag vill. Jag är inte förvånad!
Jag får helt enkelt återkomma med bilderna.

Vet ni? Ingen feber so far för Evelyn. Vi håller tummarna!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback