Hola! Denna dagen har gått fort som tusan ...

100media_imag087 (MMS)

Hola! Denna dagen har gått fort som tusan även fast vi knappt gjort någonting. Vi tog en promenix i det fina höstvädret och så tog både jag och pappa R en nap när Evelyn sov. Jag somnade tillomed på soffan när jag glodde på TV så det var välbehövligt med lite sömn. Pappa R har kikat på den där förbannade fotbollen som dyker upp allt för ofta så jag har spenderat tid i soffan all by myself med en film, The Last Song. Riktigt sorgligt blev det! Nu på kvällen har det börjat killas/klia i min hals så jag känner att beslutet om att inte åka till Sanna på Its a girl-party inte var så dumt ändå även om jag gärna hade varit där. Better safe then sorry! Jag hoppas killandet stannar där och har försvunnit tills imorgonbitti. Nu ser jag framför mig hur vi alla tre inte behöver ha några sjukdomssymptom på mycket länge. Det gäller att visualisera och tro och det tänker jag göra! Bilden är från när Evelyn var sjuk i början på veckan, lilla gos <3


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback