Två år sedan.

Idag är ingen vanlig dag.

Idag firar nämligen jag och R att vi varit förlovade i två år.
Hur vi firar? Joo R befinner sig på jobbet till klockan 22 och jag sitter hemma i min ensamhet och kikar på Greys. Det är inte lätt alla gånger men det kunde varit värre. Vi skulle gärna försöka få till en barnledig kväll med middag och bio inom en snar framtid och fira lite i efterskott men vi får se hur det blir. Vi båda vill väldigt gärna se Due Date, jag tror den kommer vara hysteriskt rolig precis som Baksmällan.


Dagen D för exakt två år sedan.

Jag älskar dig. Du har givit mig det allra vackraste på jorden.
Grattis till oss.

Tiden går foooort.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: cattis

grattis till er sötnos! :)

2010-11-24 @ 21:04:39
Postat av: sanna

Ååh va mysigt!!

Ett stort Grattis =D

Puss

Postat av: Sussie

Grattis :)

2010-11-25 @ 01:33:28
Postat av: Kim

Åh vad roligt, det hade jag helt glömt bort. Grattis till er båda! :)

2010-11-25 @ 08:10:21
URL: http://kimmi.blogg.se/
Postat av: Hanna

GRATTIS GRATTIS GRATTIS till er båda :) !



Massa kärlek!!

2010-11-25 @ 12:56:39
URL: http://hannacarolinee.blogg.se/
Postat av: Farfar Stig

Hjärtligt grattis till er båda.

2010-11-26 @ 10:53:55

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback